En Kötü Sakatlıklar | Survivor 2018 Télécharger

Envoyer à vos amis
Ajouter
  • 28 nov. 2018

  • #SurvivorTürkiye 2018 12. sezon - All Star vs. Gönüllüler Survivor 2018'de yarışmacıların yarışma anında başlarına gelen en kötü sakatlıklar... Birsen Bekgöz’ün Sakatlanma anı: 00:04 İpek Yaşar’ın Sakatlama Anı: 01:48 Hakan Hatipoğlu’nun Sakatlanma Anı: 05:27 Turabi Çamkıran’ın Sakatlama Anı: 08:23 Berna Canbeldek Sakatlanma Anı: 12:28 Hakan Hatipoğlu’nun Sakatlanma Anı: 14:20 #TV8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı Survivor Türkiye Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi… #acunn Abone ol: http://bit.ly/2ToxYz7 Daha fazla Survivor Türkiye videoları için; https://www.acunn.com/ Tv’den takip etmek için; https://www.tv8.com.tr/ Facebook’ta takip etmek için; https://www.facebook.com/survivorturkiye Twitter’da takip etmek için; https://www.twitter.com/survivorturkiye İnstagram’da takip etmek için; https://www.instagram.com/survivortur...

Commentaires

  • Beyza Ulaş
    Beyza Ulaş il y a 5 mois

    Gönüllülerden biri düşüyor ünlüler bile koşuyor aynı şekilde ünlülerden biri düşse de gönüllüler koşuyor hatta düşman dediğimiz kişiler bile düşmanlığı bırakıp koşuyor ama bu yıl barış düşüyor kendi takımından bir kişi bile koşmuyor kıyamam be barış sana

  • Beyza`Ciel
    Beyza`Ciel il y a 10 mois (modifié)

    Peki hakanın biri elimi tutsun dediğinde turbonun tutması ? iqkiekwiwksiekek

  • cansu demir
    cansu demir il y a 1 an

    Abi bunlarin performanslarina bakiyorumda simdikler yuruyo resmen parkurda bunlar ucuyomus

  • Semanur Alakuş
    Semanur Alakuş il y a 1 an

    peki ya Anılın her sakatlanana ilk önce koşması?

  • Fatma Köperli
    Fatma Köperli il y a 1 an

    Anıl yarismacimi yoksa can kurtaran fln mi herkese hizir gibi yetisiyo

  • Entel Feridun
    Entel Feridun il y a 5 mois

    Bugün barışın sakatlanmasından sonra bu videolara geldim, bakıyorum da cidden birbirlerini sevmeseler bile nasıl koşuyolarmış en küçük şeyde. Bide bu senekilere bak! Cidden hepiniz rezilsiniz ya barış sizin için orda bi tarafını yırtıyor takım için elinden geleni yapıyor ama sizin yaptığınıza bakın, adam kafasını vurmuş kıpırdayamıyor bi kişi bile gelmiyor yanına. Orda Ezgi düştü bayıldı diyor aşkım da yok bee düştü sadece diyor. Ya adam kafasını vurdu niye kimse gitmedi yanına?!! Bide onun sayesinde nisayla cemal doydu cidden aşırı nankörsünüz hepiniz! Herkese inat BU SENE ŞAMPİYON BARIŞ!!!

  • Zeynep Ergin
    Zeynep Ergin il y a 1 an

    Ya anıl ne kadar düşünceli hemen nasıl koşuyor hele hele hakanın düşüşüne hemen dönüp nasıl koştu

  • Brotherhood\ Serhat
    Brotherhood\ Serhat il y a 10 mois

    6:12

  • Stardust
    Stardust il y a 1 an

    Anıl elinden geldiğince herkese gitmiş yardıma nasıl duyarlı bir insan ama

  • Kerem
    Kerem il y a 1 an

    Bu yil en korkuncu Hakanin ve Turabinin sakatlanmasiydi. Survivor tarihinin bana göre en korkuncu ise Atakanin suya düsüp bir daha kalkmamasiydi veya Sahranin 2015te bacaginin ters dönmesi.

  • selamün aleyküm gardaş
    selamün aleyküm gardaş il y a 4 mois

    2020 :

  • Doğan Aykal
    Doğan Aykal il y a 5 mois

    Bi eskiden biri sakatlandiginda survivordakilere bakın bir de şimdi barış sakatlandiginda yanina kimsenin gelmedigi bir survivora bakin

  • O S
    O S il y a 4 mois

    Şimdiki izlediğimiz survivor ise bunlar ne :D

  • Emirhan Yanar
    Emirhan Yanar il y a 5 mois

    aga biri sakatlaninca herkes kosuyordu, simdi siklemiyorlar. Survivorun tadi tuzu kalmadi

  • Gamzenur Özkara
    Gamzenur Özkara il y a 5 mois

    Turabi ve hakan bile aradaki husumeti bırakıp birbirlerine destek oluyolar.Bu senekiler yasin ardahan cemal can kizlar hiçbiri bakmıyo bile.Bu kadar mı kin nefret dolu içiniz.Yorum yapmam normalde ama dayanamıyo insan bu kadar haksızlığa.Inşallah bu sene Barış şampiyon olur.

  • lydia deniz yildirim
    lydia deniz yildirim il y a 7 mois

    doktoronun herkese evladi gibi davranmasi ve surekli bi sey yok babam evlat sakin ol demesi...

  • Lyrics Edit
    Lyrics Edit il y a 3 mois

    Hepsini izlerken aklıma Barış geldi... Herkesin etrafı kalabalıktı burada ama Barış sakatken sadece bench kalabalıktı

  • Kumsal Derinyürek
    Kumsal Derinyürek il y a 1 an

    Yalnız murat ceylanın çenesinin çıktığı yer birseninkinden daha kötüydü.

  • Ebru Varol
    Ebru Varol il y a 1 an

    Anıl hızır gibi herkese bişey oldumu koşuyo anıl için +1

  • bekle deyip gitti
    bekle deyip gitti il y a 5 mois

    Bu videodan önce barışın kafasını vuruşunu izledim ve cidden yazıklar olsun tek bi insan yanına gelmedi