Ersin, Mert'e Tavır Mı Aldı? | Survivor Panorama 71.Bölüm Télécharger

Envoyer à vos amis
Ajouter
  • 6 mai 2020

  • Survivor Panorama 71.Bölümünde Ersin ve Mert arasında yaşanan gerginlikler değerlendirildi. #TV8 iç yapımların yapmış olduğu #SurvivorPanorama; Hakan Hatipoğlu, İhsan Tarkan, Sema Aydemir ve Damla Can'ın sunumuyla, #SurvivorTürkiye 'nin perde arkasında olanlar, adada yaşanan her şey, bilinmeyenleri ve merak edilen tüm yönleri ile hafta içi 10:45'te TV8 ekranlarında olurken, kendi youtube kanalında da sizlerle olacak! 🔥 Youtube kanalımıza abone olmayı unutmayın! 👉 https://bit.ly/2BmM5gZ - Survivor Türkiye videoları için; http://bit.ly/acunncom http://bit.ly/SurvivorTurkiyeTV Sosyal Medya Hesaplarımız 🔥 Instagram► https://bit.ly/2HRTXwz Facebook► https://bit.ly/2DSTIgO Twitter► https://bit.ly/2DSvweE

Commentaires

  • Emine Akif
    Emine Akif il y a 4 mois

    AYY ERSINE ACIDIM VALLA SERCANLA BIDE MERT KENDILERNI KORUYORLAR HEP ERSINI OYNATIYORLAR COK UYANIK MERT SADECE SERCANLA PLAN YAPIYORLAR

  • Rıza Özyılmazer
    Rıza Özyılmazer il y a 4 mois

    Ersin aç gözünü merte karşı ne olur

  • Oğuz Alp
    Oğuz Alp il y a 4 mois (modifié)

    Simdi burda Ersin'i eleştiren arkadaslarin dikkatini çekerim.adaya geldi geleli ne bir küfür etmis ne kavga nede tartisma.bu özellikler sercan da mert de yunus Emre de var.dokunulmazlikta 2 günde 11 kez parkura çıkmış Ersin.birakinda arkadaşlarini bir defa eleştirsin haklı olarak yani

  • Zakira R
    Zakira R il y a 4 mois

    Ersine mi üzülsem, köpeğe mi üzülsem

  • Countess Rain
    Countess Rain il y a 4 mois

    Ağam ağam dersen adamler seni amele gibi kullanır, sırtına biner.

  • Ela Ünal
    Ela Ünal il y a 4 mois

    ABİİİ merte kim oy atıyor

  • Salam Salam
    Salam Salam il y a 4 mois

    Mert her kesin pilanını kurup, çukurunu kazıyor sırasıyla arkasından.

  • Mehmet Doğa Güvendi
    Mehmet Doğa Güvendi il y a 4 mois (modifié)

    Ersin e ve Elif e gerçekten acıyorum o ünlüler takımı için ellerinden gelen herşeyi yapsınlar, Mert anca kenardan oturup bacak üstüne bacak atsın totaliter bir lider ve klüb başkanı gibi benchten bunları seyretsin yazık valla bunların emeğine yazık

  • Mimi Moza
    Mimi Moza il y a 4 mois

    Ersin abi 👏👍👏👍👏👍👏👍

  • Zekiye Koçaker
    Zekiye Koçaker il y a 4 mois

    Mert ersin kendine köşk yaptı kendi oturmadankuruldunuz ersinkoşsunsen kazan

  • Raşida Özel
    Raşida Özel il y a 4 mois

    Ersine az bile yapıyorlar. 43 yaşına gelmiş bi adam 3 aydır Mertin maşa ı oldu. Şimdimi uyandı.

  • Ulvi Huseynov
    Ulvi Huseynov il y a 4 mois

    Ersine yüreyim yandi

  • Emine Karabs
    Emine Karabs il y a 4 mois

    Ersin abi keşke en başından birilerinin kolunun altina sokulmasaydın da şimdi dik başlı görünmeseydin

  • selma bagis
    selma bagis il y a 4 mois

    Bu daha fırtına öncesi sessizlik ??? MertErsinSercan’ın dost adı altında birbirlerine girecek 🥳🥳Mert çok sinsirella 😡😡😡

  • Hacer Sahil
    Hacer Sahil il y a 4 mois

    Melisa konuşunca ileriye sarıyorum 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

  • bilge altay
    bilge altay il y a 4 mois

    Mert seyirciye oynuyor,kazancin orasi oldugunun bilincinde.Ersin ve Elif takim icin herseyi yapiyorlar ama saflar susuyorlar,kazanimin seyirciye kendini gostermek oldugunun farkinda degiller.

  • Ses 1 2 e
    Ses 1 2 e il y a 4 mois

    Ersin iyi adam ama Merte çok kanıp güveniyor.

  • coco loco
    coco loco il y a 4 mois

    Ersin aç karna 10 kez çıkıp kosuyo ama mert efendi her oyun kaciyo birde çenesi durmuyo gitmesi gereken mert kesinlikle

  • kanka24
    kanka24 il y a 4 mois

    Mert'in en büyük problemi hiç alttan almıyor. Diğerleri tartışırken konuyu bir kere kapatıyor

  • Sadece Kamera
    Sadece Kamera il y a 4 mois

    sağliği iyi değilse gitsin benciller bence dedkodu yaparken iyi ersinin yorgunlugu yuzune yansimis takimsan takimini dusunucen ersin hakli